CRM

Veel ondernemers missen groei omdat klantcontact versnipperd verloopt. DigiKlant CRM centraliseert al je relaties, automatiseert opvolging en geeft grip op elke klantinteractie.

DMS

Papieren documenten en losse bestanden kosten tijd en overzicht. DigiKlant DMS digitaliseert, structureert en beveiligt alles, volledig AVG-proof en direct toegankelijk.

login

Specialist Afdekken Risico Particulieren

Functieomschrijving

Als Specialist Afdekken Risico Particulieren ben je het aanspreekpunt voor particuliere klanten. Je bent degene waar klanten terecht kunnen met vragen over producten en diensten. Je herkent en creëert verkoopkansen en handelt deze af of zorgt dat deze doorgespeeld worden naar de juiste persoon en/of afdeling.

Je bent een luisterend oor voor vragen, klachten of meldingen en onderzoekt de klantvraag op oplossingen en verkoopkansen. Je zorgt voor een correct, helder en warm gesprek, welke je schriftelijk vastlegt. Klantfocus en samenwerken zijn van essentieel belang.

Ook ben je het aaspreekpunt voor collega’s bij complexere Verzekeringsklantvragen. Jouw taak is het analyseren, beantwoorden en het vastleggen van deze klantvraag. In veel gevallen is het mogelijk om de klantvraag direct te beantwoorden en bancaire dienstverlening te bespreken en te adviseren. Door de jaren heen is deze rol gegroeid van reactieve telefonische dienstverlening, naar een rol waarin jij de bancaire verantwoordelijkheid draagt voor de klantvraag en hierin meedenkt en daar acties op uit zet.

We zijn op zoek naar ervaren krachten/detachering met WFT Schadeverzekeringen en AIEP.

Functie-eisen

• Je hebt minimaal een MBO-4 diploma.

• Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring opgedaan zo ook met consumptief en verzekeren.

• Je bent in het bezit van WFT-Basis en WFT Schadeverzekeringen.

• Je hebt lef, een proactieve houding en ben dienstverlenend ingesteld.

• Je krijgt energie van klantcontact en vindt het een uitdaging de klant op een zo goed en snel mogelijke manier te

helpen.

Bedrijfsprofiel

Welke competenties heb je?

• Initiatief

• Veranderkracht

• Communicatiekracht

• Resultaten realiseren

• Passie tonen voor mensen

Onze verwachting

• Je bent in staat om op basis van klant- en productinformatie de wensen van de klant in kaart te brengen en te beantwoorden binnen jouw mogelijkheden. Waar van toepassing zorg je ervoor dat de klant de juiste opvolging krijgt. Je bent commercieel, initiatiefrijk, hebt klantfocus en kunt goed samenwerken.

• Je werkt zeer zorgvuldig en bent in staat om essentiële informatie voor de klant en de bank helder en herkenbaar weg te schrijven.

• Je bent communicatief sterk (in woord en schrift); op professionele en eenduidige wijze leg je adviezen vast en communiceer je deze helder naar de klant.

• Samenwerken is voor jou vanzelfsprekend, zowel met collega’s binnen het team als daarbuiten. Hierbij ben je goed in staat om gevraagd en ongevraagd feedback te geven.

• Klantcontacten maken jou enthousiast.

• Je wilt resultaten realiseren en stelt hierbij het klantbelang ALTIJD centraal.

• Je bent flexibel inzetbaar.

• Tot slot lever je een bijdrage aan onze coöperatieve identiteit als Rabobank.

Bijzonderheden

• Voor deze functie zijn wij op zoek naar contracten van 24 – 36 uur.

stuur je cv en motivatie naar sollicitatie@armeco-groep.nl

Recruiter / Consultant gezocht ivm toename aanvragen

Armeco is een succesvolle onderneming, gestart in 2006. Wij zijn een dynamische, landelijk werkende uitzend/detacheringsonderneming. Ons specialisme kenmerkt zich door een open en persoonlijke...

interesse?

Directiesecretaresse

Voor een relatie in Ede  zijn wij op zoek naar een “Directiesecretaresse”   Beschrijving aanvraag Voor onze locatie in Rotterdam zoeken wij per direct...

interesse?

adviesgesprek?

neem contact op via 033 - 888 61 45

vacature plaatsen?

klik hier en plaats uw vacature.