Functieomschrijving
Als Specialist Afdekken Risico Particulieren ben je het aanspreekpunt voor particuliere klanten. Je bent degene waar klanten terecht kunnen met vragen over producten en diensten. Je herkent en creëert verkoopkansen en handelt deze af of zorgt dat deze doorgespeeld worden naar de juiste persoon en/of afdeling.
Je bent een luisterend oor voor vragen, klachten of meldingen en onderzoekt de klantvraag op oplossingen en verkoopkansen. Je zorgt voor een correct, helder en warm gesprek, welke je schriftelijk vastlegt. Klantfocus en samenwerken zijn van essentieel belang.
Ook ben je het aaspreekpunt voor collega’s bij complexere Verzekeringsklantvragen. Jouw taak is het analyseren, beantwoorden en het vastleggen van deze klantvraag. In veel gevallen is het mogelijk om de klantvraag direct te beantwoorden en bancaire dienstverlening te bespreken en te adviseren. Door de jaren heen is deze rol gegroeid van reactieve telefonische dienstverlening, naar een rol waarin jij de bancaire verantwoordelijkheid draagt voor de klantvraag en hierin meedenkt en daar acties op uit zet.
We zijn op zoek naar ervaren krachten/detachering met WFT Schadeverzekeringen en AIEP.
Functie-eisen
• Je hebt minimaal een MBO-4 diploma.
• Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring opgedaan zo ook met consumptief en verzekeren.
• Je bent in het bezit van WFT-Basis en WFT Schadeverzekeringen.
• Je hebt lef, een proactieve houding en ben dienstverlenend ingesteld.
• Je krijgt energie van klantcontact en vindt het een uitdaging de klant op een zo goed en snel mogelijke manier te
helpen.
Bedrijfsprofiel
Welke competenties heb je?
• Initiatief
• Veranderkracht
• Communicatiekracht
• Resultaten realiseren
• Passie tonen voor mensen
Onze verwachting
• Je bent in staat om op basis van klant- en productinformatie de wensen van de klant in kaart te brengen en te beantwoorden binnen jouw mogelijkheden. Waar van toepassing zorg je ervoor dat de klant de juiste opvolging krijgt. Je bent commercieel, initiatiefrijk, hebt klantfocus en kunt goed samenwerken.
• Je werkt zeer zorgvuldig en bent in staat om essentiële informatie voor de klant en de bank helder en herkenbaar weg te schrijven.
• Je bent communicatief sterk (in woord en schrift); op professionele en eenduidige wijze leg je adviezen vast en communiceer je deze helder naar de klant.
• Samenwerken is voor jou vanzelfsprekend, zowel met collega’s binnen het team als daarbuiten. Hierbij ben je goed in staat om gevraagd en ongevraagd feedback te geven.
• Klantcontacten maken jou enthousiast.
• Je wilt resultaten realiseren en stelt hierbij het klantbelang ALTIJD centraal.
• Je bent flexibel inzetbaar.
• Tot slot lever je een bijdrage aan onze coöperatieve identiteit als Rabobank.
Bijzonderheden
• Voor deze functie zijn wij op zoek naar contracten van 24 – 36 uur.
stuur je cv en motivatie naar sollicitatie@armeco-groep.nl